سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
بارسلونا جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کرد
تیم فوتبال بارسلونا با برتری در زمین لوانته صدرنشینی خود را در لالیگا تثبیت کرد. تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لالیگا در زمین لوانته به میدان رفت و این تیم قعر جدولی را ۲ بر صفر شکست داد. دیوید ناوارو (۲۱ - گل به خودی) و لوئیس سوارز (۹۲) زننده گل های تیم بارسلونا در این دیدار بودند. این برد جمع امتیازات بارسلونا را به عدد ۵۴ رساند تا صدرنشینی این تیم با وجود یک بازی کمتر مستحکم تر شود. این هشتادمین برد بارسلونا با هدایت انریکه در یکصدمین حضور وی روی نیمکت آبی اناری ها بود.

دومین تساوی تیم گواردیولا
دیدار تیم های فوتبال بایرلورکوزن و بایرن مونیخ در هفته بیستم بوندس لیگا با تساوی به پایان رسید. تیم های فوتبال بایرلورکوزن و بایرن مونیخ شنبه شب مهمترین بازی هفته بیستم رقابتهای بوندس لیگای آلمان را برگزار کردند که این دیدار سنتی با تساوی بدون گل به پایان رسید. ژابی آلونسو هافبک دفاعی تیم بایرن هم از دقیقه ۸۴ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا بایرن دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد. بایرن مونیخ با پذیرش دومین تساوی فصل ۵۳ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول از حاشیه امنیت برخوردار است. دورتموند با ۴۵ امتیاز تیم دوم جدول است. تیم لورکوزن هم با ۳۲ امتیاز رده پنجم جدول را به خود اختصاص داد. شاگردان پپ گواردیولا با این برد خارج از خانه ۵۵ امتیازی شدند و در صدر جدول بوندس لیگا باقی ماندند. لورکوزن هم ۳۱ امتیازی است.

لیورپول برد مقابل ساندرلند را با تساوی عوض کرد
تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس مقابل ساندرلند پیروزی خانگی را در دقایق پایانی با تساوی عوض کرد. تیم فوتبال لیورپول شنبه شب در چارچوب هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف ساندرلند رفت و در حالی که تا دقایق پایانی با دو گل از حریف پیش بود در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد. گل های لیورپول را در این مسابقه روبرتو فیرمینو (۵۹) و آدام لالانا (۷۰) به ثمر رساندند اما آدام جانسون(۸۲) و جریوین دفو (۸۹) با دو گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند تیم متزلزل یورگن کلوپ را متوقف کردند. شاگردان یورگن کلوپ با این تساوی ۳۸ امتیازی شدند و در رده هشتم جدول قرار گرفتند.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* استون ویلا ۲ - نوریچ صفر
* لیورپول ۲ - ساندرلند ۲
* نیوکاسل یک - وست برومویچ صفر
* استوک سیتی صفر - اورتون ۳
* تاتنهام یک - واتفورد صفر
* سوانزی یک - کریستال پالاس یک


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: