جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
نامه نیوز نوشت: مجلس اعتدالی؛ آرزوی روحانی
این روزها بخشی از جریان اصول‌گرا معتقد هستند که رئیس جمهور روحانی و دولت به دنبال تشکیل مجلسی بله قربان گو هستند. آنها بر این باور هستند که قوه مجریه به دنبال تشکیل مجلسی با خیل عظیمی از « وکیل الدوله‌»هاست.

بهار نیوز نوشت: اصولگرایان دوباره به فکر ژاپن‌ اسلامی افتادند!
بهبود اقتصاد خانواده هاي ايراني توسط معجزه هزاره سوم و تبديل ايران به «ژاپن اسلامي» در انتخابات مجلس هفتم توسط غلامعلي حداد عادل شعارهايي بودند که در ادوار قبل با رويکردي عوام گرايانه و ميدان خالي از رقيب، اصولگرايان را پيروز انتخاباتي کردند.

تدبیر و امید نوشت: چرا "رئیس رسانه ملی" با" رئیس جمهور برگزیده ملت" لجبازی می‌کند؟
مدت‌هاست تیم محمد سرافراز ریاست صداوسیما علیه پخش زنده هر نوع مراسم و سخنرانی توسط رئیس‌جمهور موضع مخالفی گرفته و به انحای مختلف آن را به بودجه صداوسیما و انتقام‌جویی از برگزیده ملت وصل کرده است.

افکار نیوز نوشت: دور برگردان اصلاحات
زمانی می خواستند از خاتمی عبور کنند، حالا به عارف هم رضایت می دهند با این حال هنوز در رسانه هایشان وقتی می گویند "تندرو" منظورشان حزب الهی هاست. این خلاصه آن چیزی است که در این مدت اصلاحات به آن دست یافته است.

تسنیم نوشت: بررسی و مقایسه شرایط داوطلبان انتخابات مجلس در ۶۰ کشور دنیا
در همه کشورهای دنیا شرایطی از سوی نهادهای نظارتی و قانون‌گذاری برای داوطلبان و نامزدهای انتخابات مجلس تعیین می‌شود، به‌ طوری که در برخی از کشورها لازم است داوطلبان مبلغی را برای مخارج تبلیغات انتخاباتی‌شان سپرده‌گذاری کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: