دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
والنسیای نگون بخت به رئال بتیس هم باخت
تیم بحران زده والنسیا در هفته بیست و سوم رقابتهای لالیگا برابر رئال بتیس شکست خورد. تیم فوتبال والنسیا که که با بحران دست و پنجه نرم می کند بعد شکست سنگین ۷ بر صفر مقابل بارسلونا به مصاف رئال بتیس رفت و برابر این تیم نیز یک بر صفر مغلوب شد تا همچنان با بحران دست به گریبان باشد. روبن کاسترو در دقیقه ۴۹ تنها گل میزبان را وارد دروازه والنسیا کرد. در این بازی خوزه گایا از والنسیا نیز در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت قرمز اخراج شد. والنسیا با ۲۵ امتیاز در نیمه پایین جدول قرار گرفته است.

تساوی چلسی برابر منچستر یونایتد
دیدار حساس تیم های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با تساوی به پایان رسید. تیم های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند که پایان این بازی مهیج دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند. نیمه اول این بازی مهیج با وجود حملات هر دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم جسی لینگارد گل منچستر یونایتد را در دقیقه ۶۱ وارد دروازه چلسی کرد. بعد از این گل چلسی بر خط دفاع حریف فشار زیادی وارد کرد اما دخیا در چند صحنه با واکنش های عالی خود میزبان را ناکام گذاشت. در حالی که دقیقه ۹۰ بازی فرا رسیده بود دیگو کاستا روی اشتباه مدافع حریف موفق شد دروازه یونایتد را باز کند و استمفورد بریج را غرق در شادی کند. بعد از این گل هم چلسی دو موقعیت عالی گلزنی داشت که دخیا بار دیگر با واکنش های خود مانع گلزنی حریف شد. منچستر یونایتد با برد تک  امتیازی که کسب کرد ۴۱ امتیازی شد ولی از رده پنجم جدول تکان نخورد. تیم بحران زده چلسی هم با ۳۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی ماند.

آرسنال استعدادیاب لستر را به خدمت گرفت

باشگاه آرسنال استعدادیاب تیم فوتبال لسترسیتی، صدرنشین رقابتهای لیگ برتر را به خدمت گرفت. تیم فوتبال آرسنال یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه امارات میزبان لسترسیتی است. «بن ریگلسوورث» بر روی توییتر خود نوشت که از سمت مسئول استعدادیابی لستر جدا شده و به آرسنال پیوسته است.  ریگلسوورث نوشت: پس از سه و نیم سال حضور در لسترسیتی و کار با مردمی فوق العاده، اکنون فصل جدیدی را آغاز می کنم. البته تصمیم بسیار دشواری بود. اینکه بخواهم لستر را ترک کنم اما باید از این فرصت نهایت استفاده را می بردم چون شاید دیگر تکرار نشود. برای لستر بهترین آرزوها را دارم چون آنها باعث شدند در جایی قرار بگیرم که امروز  هستم.  وی در زمان حضورش در لستر، ریاض محرز و انگولو کانته را کشف کرد که هر دو نقش بزرگی در موفقیت امروز لستر دارند.  محرز در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۴۰۰ هزار پوند از لوهاور به لستر پیوست و امروز در کنار «جیمی واردی» خط حمله آتشین لستر را تشکیل می دهند.  کانته هم که تابستان گذشته از کان با شش میلیون پوند به این تیم پیوست در قلب خط میانی لستر نقشی کلیدی ایفا کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: