دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
قتل داور وسط زمین
«سزار فلورس» ۴۸ ساله پس از اینکه به یک بازیکن کارت قرمز نشان داد به ضرب سه گلوله در وسط زمین به قتل رسید. این اتفاق در کوردوبا روی داد و یک بازیکن سه دقیقه پس از اینکه به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف از زمین اخراج شد، با سلاح گرم وارد زمین شد و سه بار به سر، گردن و سینه داور شلیک کرد.  بر پایه گزارش میرر، در این حادثه یک بازیکن دیگر به نام «والتر زاراته» به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد. سخنگوی پلیس در این خصوص گفت: این اتفاقات در طول یک مسابقه فوتبال رخ داد. بازیکن پس از اخراج از شدت عصبانیت اسلحه آورد و داور را کشت.

پنالتی مسی بی احترامی محسوب نمی شود
رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا معتقد است که پنالتی لیونل مسی هیچ بی احترامی برای حریف در پی نداشته است. بحث ها همچنان پیرامون پنالتی زیبا اما جنجالی لیونل مسی در جریان است. خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا(لالیگا)، از آن دسته افرادی است که لیونل مسی را به علت زدن این ضربه پنالتی، محکوم نمی کند و معتقد است هیچ بی احترامی پشت این ضربه وجود ندارد. تباس پیرامون این مسئله گفت:" در پنالتی مسی هیچ بی احترامی را ندیدم و از نظر من ایرادی نداشت. انجام کارهایی متفاوت و خلاقانه به معنای بی احترامی نیست." تباس در ادامه پیرامون دیگر موضوع جنجالی این روزهای فوتبال اسپانیا، یعنی برگزاری احتمالی فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد:" همان طور که پیش از این نیز گفتم علاقه مند هستم تا فینال کوپا دل ری در برنابئو برگزار شود." لازم به ذکر است که در روز برگزاری رقابت های فینال جام حذفی اسپانیا، برگزاری یک کنسرت نیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش بینی شده است که عملا برگزاری فینال جام حذفی را در این ورزشگاه غیر ممکن می کند.

لیگ قهرمانان مهم ترین ماموریت زیدان است
بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید، لیگ قهرمانان اروپا را مهم ترین رقابت برای سرمربی فعلی این تیم می داند. رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب در المپیکو شهر رم به مصاف پایتخت نشینان رم خواهد رفت. خوزه آنتونیو کاماچو، بازیکن و سرمربی سابق رئال مادرید، پیرامون ماموریت زیدان در این رقابت ها صحبت کرده است. او به خبرنگاران گفت:" زیدان تمام تلاش خود را می کند تا رئال مادرید را در جمع نخبه های فوتبال روز دنیا قرار دهد. تصور می کنم که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا دارای موقعیت بهتری نسبت به رقابت های لالیگا باشد. مهم ترین مسئله این است که زیدان بتواند ذهنیت روانی قدرتمندی در تیم ایجاد کند. ذهنیتی که باعث شود رئال مادرید در این مسیر از هیچ حریفی نترسد و باور داشته باشد که تمامی تیم ها را می تواند از پیش رو بردارد. لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین ماموریت زیدان است و او این ماموریت را با جدال مقابل رم آغاز می کند." کاماچو در ادامه پیرامون وضعیت کریستیانو رونالدو به صحبت پرداخت:" او بهترین گلزن تاریخ باشگاه و برنده دو توپ طلا با این تیم است. در طول نزدیک به ۲۰ سال، من هیچ هم تیمی مانند او نداشته ام. معتقدم که او در ادامه نیز تاثیر زیادی بر رئال مادرید می تواند بگذارد."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: