دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
نویدکیا، خلتعبری و حالا عقیلی
سپاهان اصفهان که بیشترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داده است این فصل از آن سپاهان همیشگی فاصله دارد. این باشگاه، دیگر آن باشگاه الگو برای فوتبال ایران نیست. در فصل پانزدهم اتفاقات عجیبی رخ داده و ظاهرا تمامی ندارد.

*محرم رفت و برگشت!

در فصل جاری ابتدا ماجرای قهر محرم نویدکیا و شکراب شدن رابطه وی و حسین فرکی پیش آمد. در مقطعی حتی گفته می شد کاپیتان محبوب زردهای اصفهانی قصد دارد به کادر فنی این تیم اضافه شود اما در نهایت با جدایی حسین فرکی و نشستن استیماچ روی نیمکت این تیم ماجرا به پایان رسید.

*اعتصاب
سپاهانی ها که در سالهای اخیر یکی از باشگاه های متمول و خوش حساب لیگ برتر بوده اند نتوانسته مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند به همین دلیل با اعتصاب آنان مواجه شدند. اعتصابی که البته بطور طبیعی توسط برخی سپاهانی ها تکذیب شد!

*خط خوردن خلعتبری
مهاجم شمالی سپاهان ابتدا از لیست بازیکنان این تیم در هفته بعدی خط خورد و سپس به لیست بازگشت! اگر چه گفته می شد محمدرضا خلعتبری در حالی به دلیل سرماخوردگی از لیست سپاهان خط خورده اما به نظر می رسد لو دادن توپ روی گل دوم سایپا، هدر دادن پنالتی و البته غر زدن های خلعتبری که صبر استیماچ را لبریز کرده از دلایل خط خوردن نام این مهاجم تند و تیز از لیست ۱۸ نفره سپاهان بوده است. رسول خوروش سرپرست سپاهان در خصوص بازگشت این مهاجم  به فارس گفت: با تصمیم استیماچ قرار بود خلعتبری برای این دیدار به استراحت بپردازد و برای مسابقه با النصر آماده شود که با مصدومیت سرلک یک بار دیگر خلعتبری به لیست بازگشت و این بازیکن در سفر به تبریز سپاهان را همراهی خواهد کرد.

*اخراج عقیلی
مهمترین اتفاق این روزهای سپاهان که مسائل فوق را تحت الشعاع خود قرار داده است اخراج هادی عقیلی مدافع کهنه کار زردپوشان نصف جهان است. عقیلی در واکنش به جدیدترین صحبت استیماچ مبنی بر اینکه این بازیکن باتجربه را از سپاهان کنار نگذاشته و فقط بازیش نداده است، می گوید:« لازم است در این باره به شما توضیح بدهم ایشان به من گفته اند نمی توانی با تیم من تمرین کنی. شما برو جداگانه تمرین کند و حق و حقوق‌ات را از باشگاه بگیر و اینکه دیگر در سپاهان جایی نداری.استیماچ مدعی شده که موضوع کنار گذاشته شدن من را با مدیرعامل در میان گذاشته البته جلسه ای برگزار شد که آقای باقریان در آن حضور نداشت اما گویا استیماچ از قبل با ایشان هماهنگ کرده بود. اما سرپرست و تمام کمک های استیماچ یعنی آقایان خوروش، زاغی‌نژاد، علی لسان فولادی، رضا فتاحی، علی ربانی و دو دستیار خارجی آقای استیماچ یعنی زوران واردودیچ و ایوو سپاروویچ در جلسه با من حضور داشتند. اگر تمام کسانی که در آن جلسه حضور داشتند از آقای استیماچ نمی ترسند که اخراجشان کند، می توانند شهادت بدهند که استیماچ به من گفت حق نداری با تیم تمرین کنی و در لیست ۱۸ نفره من نیستی. بحث من اصلا ۱۸ نفر یا ۱۱ نفر نیست. استیماچ به من گفت تو در اختیار باشگاه قرار داری.استیماچ به من گفت برو و حق و حقوقت را از باشگاه بگیر. الان که این حرف را زدم ولی الان مدعی شده است که اخراجم نکرده. برای کسانی که ایشان را به باشگاه سپاهان آوردند، متاسفم و از کاری که استیماچ دارد به ناحق انجام می‌دهد از طرف کمک‌ها و مدیریت حمایت می شود.

همانطور که گفتم من هیچگونه رفتار غیرحرفه ای انجام ندادم ولی در عرض ۴۸ ساعت استیماچ با کمک هایش صحبت کرد و نتیجه جلسه شان این بود که باید یک نفر را قربانی کنند و آن یک نفر هادی عقیلی بود. به این موضوع اجحاف داشتند، من بازیکنی نیستم که به صورت تکی دور زمین بدوم و بعد هم بروم و طلب پولم را از باشگاه بکنم، ۷۵ درصد از پول امسال من نوش جان این افراد»


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: