دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
لاوتزی هم سر از لیگ چین دراورد
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاریسن ژرمن با انعقاد قراردادی هنگفت به باشگاه «هبی» در سوپر لیگ چین پیوست. قرارداد ازکویل لاوتزی در پایان فصل جاری با باشگاه فرانسوی به پایان می رسد و طبق اعلام «تایمز»، قرار است این بازیکن دستمزدی به ارزش ۴۰۰ هزار پوند در  هفته از این باشگاه چینی دریافت کند. لاوتزی در پیروزی ۲ بر یک شب گذشته پاریسن ژرمن مقابل چلسی در زمین حضور نداشت. این مهاجم آرژانتینی در حالی به هبی می پیوندد که ماه گذشته صحبت از حضور وی در باشگاه چلسی به گوش می رسید.  پیش از لاوتزی، جکسون مارتینس، رامیرس، آلکس تکسیرا و ژروینیو به تیم های لیگ برتری فوتبال چین پیوسته اند.  پنجره نقل و انتقالات فوتبال چین تا ۲۶ فوریه باز است.

«روبرت لواندوفسکی» با بایرن مونیخ تمدید می کند
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با وجود ابراز تمایل باشگاه آلمانی برای به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین، درصدد است قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. در حالی که شنیده می شود باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی حاضر است قرارداد هنگفتی با روبرت لواندوفسکی منعقد کند با این حال این بازیکن در نظر دارد قرارداد خود را با بایرن تمدید کند. قرارداد حال حاضر این مهاجم با بایرن تا ژوئن سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد با این حال تعداد متقاضیان جدب این بازیکن زیاد هستند اما مدیر برنامه هاش گفته مذاکرات برای تمدید قرارداد در جریان است. کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن، گفته این باشگاه با گونزالو هیگواین مذاکره کرده با این حال لواندوفسکی نشان داده که متعهد به حضور در باشگاه آلمانی است.  وی در گفتگو با اشپورت بیلد اظهار داشت: می دانم تیم هایی هستند که متقاضی به خدمت گرفتن من هستند. اما می خواهم قراردادم را تمدید کنم چراکه بر این باورم ما باشگاه بزرگی داریم. تمدید قرارداد توماس مولر و جروم بوآتنگ نشان داد چطور می توان این بازیکنان را صرفنظر از پول خوبی که در انگلستان هست، در باشگاه نگه داشت.

ممنوعیت بایرنی‌ها برای پپ
مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به یک توافق شفاهی با پپ گواردیولا دست یافتند مبنی بر اینکه این مربی حق انتقال بازیکنان باشگاه آلمانی به منچسترسیتی را نخواهد داشت. گواردیولا از آغاز فصل آتی در باشگاه لیگ برتری منچسترسیتی به مربیگری خواهد پرداخت. این مربی اسپانیایی سالیانه ۱۵ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. بر پایه گزارش دیلی استار انگلستان، گواردیولا حق ندارد بازیکنانی چون توماس مولر و روبرت لواندوفسکی را به باشگاه انگلیسی ببرد. به نظر می رسد این توافق به صورت شفاهی صورت گرفته است. طبق اعلام رسانه های بین المللی، گواردیولا در فصل جدید برای جذب بازیکن بودجه نامحدود در اختیار خواهد داشت.

نظر کرایف در مورد پنالتی متفاوت لیونل مسی
اسطوره هلندی باشگاه بارسلونا پاس لیونل مسی به لوییس سوآرس به هنگام ضربه پنالتی را جالب توصیف کرد، نه تحریک کننده. یوهان کرایف در این خصوص که ضربه پاس مسی به مهاجم اروگوئه ای بارسا در بازی با سلتاویگو تحریک کننده بوده، موافق نیست. کرایف گفت: فوتبال جنبه سرگرمی دارد و مسی باعث تفریح همه شد. خیلی از دیدن این ضربه پنالتی خوشحال شدم. من با بازیکنانی که شهامت انجام چنین کارهایی دارند هم عقیده ام. وی همچنین گفت حرکت مسی تحریک کننده نبوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: