يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

مربی تیم فوتبال نفت تهران درگذشت

مربی بدنساز تیم فوتبال نفت تهران دارفانی را وداع گفت.علی اکبر دارستانی مربی تیم فوتبال نفت تهران که در جریان تمرین امروز این تیم دچار حمله قلبی شده بود دقایقی قبل در بیمارستان فیاض بخش تهران به دیار باقی شتافت. مهدی تاج نیز با صدور پیامی در گذشت علی اکبر دارستانی عضو کادر فنی باشگاه نفت تهران را تسلیت گفت.

مصطفی دنیزلی از سرمربی گری گالاتاسرای استعفا کرد

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس که هدایت گالاتاسرای ترکیه را برعهده داشت از سمتش استعفا کرد.مصطفی دنیزلی سرمربی ترکیه‌ای سابق پرسپولیس که در این فصل هدایت گالاتاسرای را برعهده داشت، از سمتش استعفا کرد.دنیزلی جایگزین حمزه اوغلو شده بود و پس از استعفای او، دومین سرمربی گالا هم از هدایت این تیم کنار رفته است.گالا در پنج دیدار اخیر خود سومین شکست خود را هم متحمل شد تا با حضور در رده پنجم سوپرلیگ ترکیه اختلافش با تیم صدرنشین بشیکتاش به ۱۴ امتیاز برسد و در نهایت سرمربی سابق پرسپولیس تصمیم به استعفا بگیرد.این تیم در لیگ اروپا هم در دو دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ توسط لاتزیو ایتالیا حذف شده بود.

شرایط بحرانی تیراندازان المپیکی

سید مهدی هاشمی می‌گوید در صورت عدم تامین اعتبارات اردوی آلمان لغو می‌شود.رییس فدراسیون تیراندازی در خصوص احتمال لغو اردوی آلمان، اظها‌ر کرد: اگر بودجه تامین نشود، از سفر به آلمان انصراف می‌دهیم. در شرایط بحرانی قرار داریم. ما پنج سهمیه المپیک کسب کرده‌ایم و فرصت استثنایی داریم، زیرا تیراندازان می‌توانند در ۱۰ ماده شرکت کنند و امکان کسب مدال در برزیل بسیار زیاد است.وی ا‌دا‌مه‌ داد: امکان کسب اولین مدال بانوان وجود دارد و باید به این رشته که توصیه اسلام است توجه شود، اما متاسفانه مسئولان ارشد هنوز به جایگاه ورزش پی نبرده‌اند و از چنین فرصت‌هایی استفاده نمی‌کنند.

ابراهیمی: پیشنهاد کشور آذربایجان را رد کردم

محمدجواد ابراهیمی با گلایه از حذف نامش از مسابقه‌های مرحله نهایی تیم ملی در وزن ۸۶ کیلوگرم اظهار کرد: من در طول یک سال در سه مسابقه ارتش‌های جهان، جام باشگاه‌های جهان و قهرمانی کشور کشتی گرفتم و عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتم اما نمی‌دانم بر اساس کدام فرآیند و قانون به من که قهرمان ایران هستم اجازه حضور در مسابقه‌های انتخابی را نمی‌دهند؟من تنها ۲۲ سال سن دارم و دوست دارم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.وی با اشاره به اینکه در جریان مسابقه‌های قهرمانی کشور، مسئولان فدراسیون کشتی آذربایجان به او برای حضور در این کشور پیشنهاد داده‌اند گفت: پس از اینکه عنوان نخست کشور را به دست آوردم،‌ آذربایجانیها به من پیشنهاد ۵۰۰ میلیون تومانی دادند، اما من به خاطر عشق به وطن و اینکه دوست دارم فقط زیر پرچم ایران کشتی بگیرم این پیشنهاد را رد کردم!

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: