يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴
بارسلونا به رکورد رئال مادرید رسید
بارسلونا به رکورد شکست ناپذیری ر‌ئال‌ ماد‌رید در فصل ۸۹-۱۹۸۸ رسید. بارسلونا یکشنبه شب در هفته‌ بیست و ششم لالیگا، دو بر یک سویا را شکست داد. شاگردان لوییس انریکه بعد از این پیروزی، به رکورد ۳۴ بازی بدون شکست رسیدند و با رکورد رئال مادرید پنج ضلعی خوفناک (el Madnid de la Quninta del Buitre) در فصل ۸۹ – ۱۹۸۸ که تحت هدایت لئو بین‌هاکر، سرمربی هلندی وقت این تیم بود، برابری کرد. البته آمار آبی‌ اناری‌ها نسبت به مادرید آن زمان، فوق‌العاده‌ است. بارسلونا ۱۰۲ گل وارد دروازه حریفان کرده و تنها ۱۹ گل خورده است. مادرید تحت هدایت بین‌هاکر که ۲۵ پیروزی و ۹ تساوی را بدست آورد، ۸۵ گل به ثمر رساند و ۳۴ گل دریافت کرد. رکورد آبی‌ اناری‌ها با شرایطی که این تیم دارد، بهتر خواهد شد. بارسلونا این شانس را دارد در دیدار بعدی این تیم که پنجشنبه شب در خانه رایووایکانو برگزار می‌شود، باز هم شکست نخورد و رکورد شکست ناپذیری‌اش را به ۳۵ دیدار برساند تا بالاتر از رئال مادرید رکورددار شود.

نایب رئیس بارسلونا از رونالدو انتقاد کرد
«خوردی مستره» اظهارات مهاجم پرتغالی رئال مادرید در خصوص هم تیمی هایش را نکوهش کرد. کریستیانو رونالدو پس از شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید به انتقاد بی پرده از هم تیمی هایش پرداخت و گفت اگر آنها در حد و اندازه های او بودند رئال مادرید قهرمان می شد. «خوردی مستره» گفت: بازیکنان تیم ما هرگز آنچه رونالدو گفت را به هم نمی گویند. باشگاه قبل از انعقاد قرارداد با بازیکنان بسیاری از این مسائل را در نظر می گیرد.  نایب رئیس بارسا افزود: اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم من نمی توانم حتی تصور کنم که یکی از بازیکنان ما این چیزهایی را بگوید که رونالدو گفت. مستره در پاسخ به این سوال که اختلاف هشت امتیازی این تیم با اتلتیکومادرید آیا به معنای قهرمانی بارسا نیست، گفت: لالیگا در پایان ماه فوریه به اتمام نمی رسد که ما بخواهیم چنین نتیجه گیری ای داشته باشیم. حرف من کلیشه ای نیست چرا که من مطمئنم همین رئال مادرید هم بازمی گردد چون فشاری را بر روی خود احساس نمی کند.

مهاجم میلان از سانحه رانندگی جان سالم به در برد
«ام بایه نیانگ» از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و اکنون در بیمارستان بستری است. مهاجم تیم فوتبال میلان که مورد توجه باشگاه لسترسیتی هم هست، به دلیل سانحه شدید رانندگی از ناحیه شانه و مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و اکنون در بیمارستان بستری است. بر پایه گزارش فوتبال ایتالیا، این بازیکن تحت آزمون الکل قرار گرفت و مشخص شد که پیش از رانندگی الکل مصرف نکرده است. نیانگ بر روی توییتر خود نوشت: من و راننده ام در صحت و سلامت به سر می بریم. من برای ادامه رقابتهای فصل با میلان مشکلی ندارم.  نیانگ در پیروزی یک بر صفر میلان مقابل تورینو نقش داشت.

معمای جانشین دل‌بوسکه
سرمربی حال حاضر تیم میل فوتبال اسپانیا می گوید می داند که جانشین وی در این تیم کیست اما نامی از وی نبرد. «ویسنته دل بوسکه» در پایان رقابتهای یورو ۲۰۱۶ به کار خود در تیم ملی اسپانیا پایان می دهد. وی گفت می داند که چه کسی جانشین وی در این تیم خواهد بود ولی نامی از وی نبرد. دل بوسکه گفت: می دانم که چه کسی جایگزین من در تیم ملی اسپانیا می شود اما تا به حال به کسی نگفته ام. این مربی ۶۵ ساله در ماه های ژوئن و ژوییه که رقابتهای جام ملتهای اروپا برگزار می شود هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده دارد اما پس از آن از سمت خود کناره گیری می کند. تیم ملی اسپانیا در مرحله گروهی جام ملتهای اروپا با جمهوری چک، ترکیه و کرواسی در گروه D قرار دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: