يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
تور بکام برای مسی و زلاتان
بازیکن اسطوره ای فوتبال انگلستان در نظر دارد لیونل مسی و زلاتان ابراهیموویچ را به تیم میامی یونایتد ببرد. هافبک پیشین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در نظر دارد مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به تیم میامی یوناتید آمریکا در MLS ببرد.   بکام در نظر دارد با پیشنهادی اغواکننده، دارنده پنج توپ طلای برترین بازیکن جهان را برای پیوستن به این تیم آمریکایی متقاعد کند. مسی در ۳۳۷ بازی برای بارسلونا ۳۰۵ گل به ثمر رسانده است و بعید به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی به این بازیکن اجازه جدایی دهد با این حال بکام تلاش می کند تا این مهاجم را به فوتبال آمریکا ببرد.  البته زلاتان ابراهیموویچ هم در فهرست بکام قرار دارد. این دو زمانی در پاریسن ژرمن همبازی یکدیگر بوده اند.

پیروزی ارزشمند لستر سیتی در زمین واتفورد
تیم فوتبال لستر سیتی در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر واتفورد به پیروزی رسید. تیم های فوتبال واتفورد و لستر سیتی شنبه شب در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار را تیم لستر سیتی با حساب یک بر صفر به سود خود پایان داد. رباض محرز در دقیقه ۵۶ زننده تنها گل این دیدار بود. لستر سیتی که از توقف مدعیان شهر لندن در روز شنبه نهایت بهره را برده است با این برد ۶۰ امتیازی شد و ضمن مستحکم تر کرد جایگاه خود در صدر جدول، فاصله اش را با تاتنهام به ۵ امتیاز رساند. این تیم با آرسنال، تیم سوم جدول هم ۸ امتیاز فاصله دارد.

در چه صورت بازبینی صحنه در فوتبال اعمال می شود؟
فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، در نظر دارد طرح بازبینی صحنه های مشکوک را در دستور کار قرار دهد اما اکنون سوال اینجاست که کدام صحنه ها مورد بازبینی واقع می شوند. در جلسه ای که روز گذشته در کاردیف ولز برگزار شد، تصمیم بر این شد که برای جلوگیری از اشتباهات داوری، تصاویر مشکوک از طریق ویدیو بازبینی شوند. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در خصوص این طرح اظهار کرد: ما امروز تصمیمی تاریخی برای فوتبال اتخاذ کرده ایم. برای اتخاذ چنین تصمیمی به حرف هواداران، بازیکنان، و جامعه فوتبال گوش سپرده ایم و خرد جمعی را مد نظر قرار داده ایم.  نمی توانیم چشمانمان را بر روی آینده و فناوری ببندیم البته این بدین معنی نیست که این فناوری حتما جواب دهد. این یک دگرگونی بزرگ است و ما در مرحله آزمایش هستیم. باید خیلی مراقب باشیم چراکه این فناوری برای مراقبت از فوتبال می آید.
اکنون سوال اینجاست که بازبینی صحنه های فوتبال در چه مواردی اعمال می شود.
۱- برای مشخص شدن اینکه توپ از خط دروازه رد شده یا خیر.
۲- برای مشخص شدن تصمیمات صحیح اخراج بازیکنان.
۳- برای مشخص شدن خطاهای پنالتی.
۴- برای مشخص شدن اشتباهات هویتی بازیکنان.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: