دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
تام هنکس در بیابان‌های عربستان
در آخرین آگهی درباره فیلم‌های شرکت‌کننده در جشنواره ترایبکا تعداد ۵۵ فیلم به صف فیلم‌های حاضر اضافه شدند که ۴۳ عدد از آ‌نها برای نخستین نمایش جهانی خود این جشنواره را انتخاب کرده‌اند.
در این میان مورد انتظارترین فیلم را باید «هولوگرامی برای پادشاه» با بازی تام هنکس دانست. این فیلم براساس رمانی از دیو اگرز بار دیگر زمینه همکاری تام تیکور کارگردان «اطلس ابر» و تام هنکس را فراهم کرده است. هنکس در فیلم «هولوگرامی برای پادشاه» در نقش یک فروشنده پریشان و ناامید آمریکایی ظاهر می‌شود که مدت‌زمانی طولانی انتظار می‌کشد تا یک میلیاردر عرب را ملاقات کند.
کتی هلمز هم نخستین اثر خود در مقام کارگردان را به نام «همه آنچه که داشتیم» به جشنواره ترایبکا می‌آورد. این فیلم درامی بر مبنای رمان محبوب آنی ویثروکس است که فیلمنامه‌اش را جاش بون کارگردان «بخت پریشان» نوشته است. کتی هلمز علاوه بر کارگردانی به همراه لوک ویلسون در فیلم به ایفای نقش پرداخته است.
از دیگر آثار مطرح حاضر در جشنواره می‌توان به درام «شیطان و دریای عمیق آبی» با بازی جیسون سودیکیس در نقش یک معمار درون‌گرا اشاره کرد. مایکل شنون نیز با فیلم «گرگ‌ها» در جشنواره حاضر است، او در این فیلم نقش پدری گرفتار را بازی می‌کند که به قمار اعتیاد دارد.
البته اوج توجه به شنون در این جشنواره بازی او در نقش الویس پریسلی خواننده سرشناس آمریکایی در فیلم «نیکسون و الویس» است. پانزدهمین دوره جشنواره ترایبکا از ۱۳ تا ۲۴ آوریل در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: