دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
با نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال بسیاری از اما و اگرها به حقیقت می پیوندد:
خیزش آرام برای ثبت‌نام در آخرین روز!
امروز مهلت ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان می‌رسد تا مشخص شود در روز یازدهم اردیبهشت چه کسانی برای کسب مهمترین کرسی ریاست فدراسیون‌های ورزشی ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند.خبرنگاران رسانه‌های گروهی امروز در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده‌اند تا آخرین رویدادها از ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را پوشش دهند.در این گزارش اتفاقات و رویدادها از آخرین روز ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دنبال می‌شود:
گزارش لحظه به لحظه از روز آخر ثبت نام
ساعت ۱۰:۴۰: سعید عباسی مدیر‌عامل تراکتورسازی و علی خسروی داور بازنشسته فو‌تبا‌ل ایران برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون فو‌تبا‌ل به دبیرخانه مجمع مراجعه کرده و ثبت‌نا‌م کردند.
ساعت ۱۰:۴۳: علی کفاشیان هنگام ورود به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هنوز برای انتخابات ثبت نام نکرده است.
ساعت ۱۰:۵۹: امیر عابدینی عضو هیات رییسه سازمان لیگ برای دیدار با علیرضا اسدی به فدراسیون فوتبال آمد و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد که علی کفاشیان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نیازی به اخذ مجوز ندارد.
ساعت ۱۲:۲۵: غلامرضا بهروان به عنوان کاندیدای نماینده هیات ها در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کرد. او در واکنش به غیر قانونی بودن حضور شهاب الدین عزیزی خادم در انتخابات قبلی با کنایه گفت: همه صغر سن می‌گیرند اما ایشان کبرسن گرفته است!
ساعت ۱۲:۳۰: تعدای زیادی از پیشکسوتان داوری از جمله یزدانی، فروغی، خسروی، کامرانی‌فر، ممبینی، اصفهانیان و افشاریان در انتخابات هیات رئیسه ثبت نام کردند.
ساعت ۱۲:۴۸: علی کفاشیان مجددا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت که هنوز برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال مردد است. برای خواندن مصاحبه کفاشیان اینجا را کلیک کنید.
ساعت ۱۳:۲۶ مصطفی آجرلو به عنوان نخستین نامزد رسمی حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اعلام حضور کرد.
ساعت۱۳:۲۸ علیرضا دهقان گوینده سابق بخش خبر صداوسیما و نماینده سابق ایذه در مجلس شورای اسلامی برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.
ساعت ۱۵:۱۳ مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه پاس با حضور در فدراسیون فوتبال به طور رسمی در بخش ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال نام نویسی کرد.
ساعت ۱۵:۱۷ منصور قنبرزاده پس از حضور در فدراسیون فوتبال درباره حضورش اظهار کرد: محل ثبت نام شلوغ بود و به همین خاطر به پایین آمدم تا هوایی تازه کنم. هنوز معلوم نیست برای چه سمتی نامزد شوم.
ساعت ۱۵:۳۵ بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا با حضور در فدراسیون فوتبال برای بخش هیات رییسه و نمایندگی از باشگا‌ه‌ها ثبت نام کرد.
ساعت ۱۵:۳۷ شهاب‌الدین عزیزی خادم که مسائلی درباره غیرقانونی بودن حضورش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح است، با حضور در فدراسیون فوتبال در بخش ریاست ثبت نام کرد.
ساعت ۱۵:۴۷ شهرام دبیری عضو فعلی فدراسیون فوتبال با تحویل مدارک خود در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کرد.

ساعت: ۱۶:۰۷ بیت‌الله رضایی پس از جلسه خروج از فدراسیون فوتبال از ثبت نام علی کفاشیان برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد.
ساعت ۱۶:۵۸ علی فتح‌الله‌زاده برای نایب رییسی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.
ساعت ۱۷:۱۰ محمود اسلامیان،‌نایب رییس فعلی فدراسیون فوتبال هم برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در بخش هیات رییسه ثبت نام کرد.
ساعت ۱۷:۲۴ حبیب‌الله شیرازی رییس هیات فوتبال استان تهران هم به نمایندگی از داوران نامزد حضور در هیات رییسه انتخابات فدراسیون فوتبال شد.
ساعت ۱۷:۴۰ معظمی‌نیا که با اعلام تمایل به خرید پرسپولیس نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت نیز امروز در بخش ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شد. او هنگام ثبت نام مدعی شده که می‌خواهد به هر یک از هیات‌های فوتبال مبلغ یک میلیارد تومان کمک کند!
ساعت ۱۷:۴۱ عزیز محمدی رییس اتحادیه فدراسیون فوتبال هم در بخش ریاست نامزد شد. او اعلام کرد در صورتی که کفاشیان کاندیدا شود به نفع او کنار خواهد کشید.
ساعت ۱۸:۱۶ منصور قنبرزاده نیز با حضور در فدراسیون فوتبال در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نامزد شد. همچنین شنیده می‌شود او به عنوان نایب رییس یکی از نامزدها هم ثبت نام کرده که خود او این موضوع را تایید نکرد.
 اسدی: تاکنون برای انتخابات ثبت نام نکرده ام
علیرضا اسدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در فدراسیون فوتبال درباره تمدید زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۱ امشب، گفت: انتخابات فدراسیون که از انتخابات مجلس مهم تر نیست؛ آن انتخابات زمانش تمدید شد و زمان این انتخابات نیز تمدید شده است.ثبت نام از داوطلبان ریاست فدراسیون فوتبال از روز ۱۱ اسفندماه آغاز شده و تا ساعت ۲۱ امروز (شنبه) ۲۲ اسفندماه ادامه خواهد داشت؛ انتخابات این فدراسیون در روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.وی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: ان شاء الله اساسنامه ای که در حال هست؛ ترمیم خواهد شد و در آینده اگر باشیم، این اساسنامه بهتر خواهد بود.دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: ظاهر و باطن نامزدها را تشخیص می دهیم؛ من تعابیری را که می گویید از وزیر نشنیده ام و نمی توانم درباره آن اظهار نظر کنم.براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال کارگروهی ۳ نفره از مسئولان فدراسیون فوتبال باید صلاحیت داوطلبان نشستن بر کرسی ریاست را ظرف ۵ روز پس از اتمام زمان ثبت نام تایید کنند. اعضای این کارگروه ۳ نفره را علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، علی فرشادمهر مسئول بخش حقوقی فدراسیون فوتبال و عبدی افتخاری مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان تشکیل می دهند.اسدی درباره جلسه ای که امروز با علی کفاشیان در خارج از فدراسیون داشت، گفت: ما در این نشست غیبتی از فدراسیون نداشتیم، بلکه جلسه ای بود که مانند تمام جلسات دیگر روزانه در آن شرکت کردیم؛ توقع ندارید که من محتوای جلسات را رسانه ای کنم.وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا علی کفاشیان که بازنشسته است برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نیاز به کسب مجوز از دولت دارد یا نه؟ گفت: نباید با این شائبه ها ذهن مردم خراب شود.اسدی در پاسخ به سئوال دیگری درباره برگزار شدن اردوی تیم ملی فوتبال در کدام یک از زمین های تمرینی تهران گفت: از مسئولین خواسته ایم تا از تمام زمین های تمرینی در تهران بازدید کرده و بهترین زمین را در اختیار تیم ملی قرار دهند.
ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۱ تمدید شد
امیر عابدینی اظهار داشت: ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تا ساعت ۲۱ امشب تمدید شده است.ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال از روز ۱۱ اسفندماه آغاز شده و تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.تمدید زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون درحالی صورت می پذیرد که در طول روزهای گذشته هیچ یک از نامزدهای ریاست و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون در این انتخابات ثبت نام نکرده بودند.با این حال از صبح امروز مصطفی آجرلو مدیرعامل اسبق باشگاه پاس و استیل آذین، شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال در این انتخابات ثبت نام کرده اند. همچنین شنیده می شود علی کفاشیان رئیس کنونی فدراسیون فوتبال از دیگر نامزدهای این دوره از انتخابات فدراسیون فوتبال است که در روز ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: