پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
r_search
نوع نشریه:
نشریات:
از تاريخ:
تا تاریخ:
کد خبر: ۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
جولیا رابرتز وکیل مدافع یک مجرم می‌شود
بازیگر برنده اسکار در فیلم «ترین من» که از روی داستانی واقعی ساخته می‌شود در نقش یک وکیل ظاهر خواهد شد. جولیا رابرتز شانزده سال پس از «ارین براکوویچ» در درام دادگاهی «تِرِین من» (مرد قطاری) درباره یک شهروند نیویورکی ظاهر می‌شود. رابرتز در این فیلم نقش یک وکیل را بازی می‌کند که وظیفه دفاع از داریوس مک‌کالم، مجرم (و چهره مشهور اینترنتی) را به عهده می‌گیرد. مک‌کالم برای هدایت قطارهای مترو و اتوبوس‌های گری‌هاند خود را به جای کارکنان سیستم حمل‌ونقل شهر نیویورک جا می‌زد.
مک‌کالم که پزشکان تشخیص دادند مبتلا به سندرم آسپرگر است، برای چنین تخلفاتی بیش از ۲۵ بار بازداشت شد. شخصیت رابرتز در فیلم «ترین من» جدیدترین وکیل اوست و دیگر سرقت‌های مک‌کالم (که از پانزده سالگی شروع شد) در سراسر فیلم از طریق فلاش‌بک نشان داده می‌شود.
کسانی که فیلمنامه سایمن استیونسن (از سریال بریتانیایی ساعت یازدهم) را خوانده‌اند، به ورایتی گفتند رابرتز شبیه نقش خود در فیلم «ارین براکوویچ»  که اسکار بهترین بازیگر زن را برایش به همراه داشت، نقشی پرمحتوا در «ترین من» دارد. گاتام گروپ تهیه‌کننده پروژه است. رابرتز احتمالا یکی از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود و کارگردان «ترین من» هنوز انتخاب نشده است. داستان مک‌کالم پیش از این در روزنامه‌های مختلف و یک فیلم مستند اشاره شده است.
رابرتز امسال تریلر جنایی «راز درون چشمان آن‌ها» به کارگردانی بیلی ری را روی پرده سینماها داشت. سال ۲۰۱۶ تریلر «هیولای پول» به کارگردانی جودی فاستر و «روز مادر» به کارگردانی گری مارشال از او روی پرده می‌رود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: